Sahil Park
Doğa Veteriner Kliniği
SON DAKİKA
Murat  Çelik

Takdir Sizin

04 Şubat 2010 - 02:42 Yorum: 22

Değerli Okuyucularım bugün köşemi MalatyaGüncel"e ayırmak istedim.

Nerden hasıl oldu diyeblirsiniz zaten hergün MalatyaGüncel"i yazmıyormusunuz? Evet haklısınız gündüzüm olduğu kadar gecem de MalatyaGüncel"le iç içe.

MalatyaGüncel benim ikinci evladım, Yemin ederimki asıl evladıma bu kadar önem vermediğim gibi bu kadar fedakârda olmadım, "olamadım".

Yedi yıldan beridir, gündüzüm gecem hemen her saatim MalatyaGüncel ve MalatyaGüncel Okurlarının Bize verdiği desteğe layık olmak, olan bitenden hatta olacaklardan haber verebilmek için çaba sarf ediyoru(m)z.

Çok Mutluyum Allah bozmasın emeğimizin karşılığını başta manevi daha sonra tatminkâr olmazsa da maddi olarak alıyoruz.

Yazar Kadromuz şuana kadar hiçbir haber sitesine nasip olmayan kadroya sahip.

Her Yazarımız kendi branşında başarılı, bilgi ve deneyimi ile örnek insanlar evet hepsini kendi nefsimden üstün tutarım.

Yazarlarımızdan gelen yazılar üzerinde kalem (klavye) oynatmak gibi küstahlık etmedim etmek gibi bir düşüncem de olmadı, olamazda yalnız, son 1 yılda yazarlarımız tarafından yazılan makalelerden bir kaçına okurlarımız tarafından ağırlıklı olarak eleştiri aldık, hakarete, tehdide varan  yorumlar aldık. Bir Arkadaşımız tepki alan yazısını çıkartma talebi ile geldi, bu talebine olumsuz cevap verdiğim gibi arkadaşımıza yazarlıktan çıkmasını teklif ettim ve kabul etti.

Son günlerde sıklıkla hakarete maruz kalmamıza neden olan Yazarımızın yazısından ötürü, tek taraflı yazarlığını fesh ettim. Yine aktif olmayan bir kaç yazarımızın köşesini pasifleştirdim.

MalatyaGüncel kurulduğundan itibaren doğru bildiği ve inancından taviz vermeden Okurlarımızın takdiri ile yaklaşık 2 yıldır en yakın takipçisi haber sitesine yüzde elli fark takarak zirveyi elinde bulundurmakta ve bu çizgisini devam ettirmekte kararlıdır.

MalatyaGüncel"in başarısına destek olmak isteyen herkese kapımız açık olduğu gibi eleştirilere de açıktır.

MalatyaGüncel bugüne kadar hiçbir kimsenin güdümünde olmadığı gibi hiçbir siyasi görüşün basın yayın organı olmamıştır.

Kurumlara yönelik haberlerde “Devletçi”, siyasi haberlerde “özgür”, polisiye haberlerde “kanıtlı”, skandal haberlerde “belgeli”, ekonomi haberlerinde “Milliyetçi”, Vatandaşın sorunlarını gündeme taşırken “Halkçı” olmuştur.

MalatyaGüncel olarak, Basın yayın ilkelerine saygılı olduğumuz gibi “İnsana”  saygıda kusur etmedik etmeyeceğiz.

YAZIYA YORUM YAP
UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderilen, yorumlar/yorumcuya aittir.
Hiç bir şekilde Malatyaguncel.com sorumlu değildir.
İHA tarafından geçilen tüm haberler, bu bölümde malatyaguncel.com editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Bu alanda yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen İHA ajansıdır.
YORUMLAR 22
Yorumcu
İhsan KALENDER 09 Şubat 2010 - 00:37
Malatya GÜNCEL'İN gece düzenleyişi hem kültür ve edebiyat açısından, hem de tanışıp kaynaşma açısından fevkalade önemli bir etkinlik olur. Buna çok-çok sevindiğimi ifade etmeliyim. GISMET ise bu gecede bulunmak isterim. Bülbül altın kafeste AH VATANIM demiş.
Yorumcu
Salim Reis Mersin 08 Şubat 2010 - 13:26
İhsan Abi maşallah diyerek yorumumu yazmak istedim Allah uzun ömürler versin sizin yaşınızdakiler memleketin geçmiş yıllarını daha iyi bilir ve tesbitleriniz yerinizde olur söylediğiniz gibi iş ve aş gereği gurbet ellere yerleştik fakat canımız kadar sevdiğimiz suyu sert ve hoş olan yeşil Malatyamızdan irtibatı koparmadım[su ve yeşili mazidekini kastettim şimdi ne yeşil nede su kaldı her sene millet tifo oluyor sağolsun yerel yönetimler sayesinde bunlarıda kaybettik ]ben hersene olmasada iki yılda bir memleketime gider hasret gideririm onun dışında iyiki bu internet ortamı icat olduda Malatya Günceli takip ediyor memleketimizden bilgi alıyoruz kendisi ile yüzyüze tanışmamış olsamda has bir Malatyalı ve Malatya şivesini hiç kaybetmemiş Murat Çelik beyede saygılar sunarım.Abi memleketimiz ne hale geldi görüyoruz bırakın şehirleri bozulmaz dediğimiz köyler bile bozuldu her türlü iffetsizlik almış başını gidiyor nerde sizin döneminizdeki memleket ve köyler inan abi biz Malatyada Sümerbankın işçi lojmanlarında otururken bahçe etrafına barmakçılık bile çekilmezdi herkes içli dışlı bir birine yardımcı olmak için gayret eder hiçbir hırsızlık olayı olmazdı şimdi Allah muhafaza yeterki kapı biraz açık görünsün işte abi ne işçi evleri ne fabrikalar sağolsunlar hepsini yıktılar tarumar ettiler buna ben çiğersizlik derim neyse abi inşallah bir gün Malatya Güncel bizleri Malatyamızda bir araya getirirse tanışmış olur memleketimizle ilgili bol bol sohbet ederiz bu düşünceme Murat Abi nasıl yaklaşır bilemem ama tahminim niye olmasın der gibime geliyor. <br>CEVAP: Salim Kardeşim, MalatyaGüncel olarak 2 yıldan beri MalatyaGüncel gecesi düzenliyoruz. Kısmet olursa 3. Yıl nedeni ile düzenleyeceğimiz geceyi tüm okurlarımızı davet edebileceğimiz ortamda yapmayı planlıyoruz. Bu vesile ile il dışında olan Okuyucularımızında katılımını sağlamak amacı ile izin (tatil) dönemine getirmeyi düşünüyoruz. Bilginize. (Murat Çelik)
Yorumcu
İhsan KALENDER 08 Şubat 2010 - 00:13
Tahmin ettiğiniz gibi ALTMIŞ yaşımdayım. Yaradan cümlemize hayırlı ÖMÜRLER versin. İşimiz aşımız vesilesiyle GURBETELLERE savrulduk. Çağa-çocuk derken GURBETİ SILA edindik. SILAYI da GURBET..!..Malatya FOTURAFLARIYLA avunup, KÖYÜMÜN panoramasıyla HASİRET giderir olduk.Hani, * GAPILDIM GİDİYORUM BAHTIMIN RÜZGARINA * şarkısı vardı ya..!..ARA-SIRA İŞTE O ŞARKIYI mırıldanıp,üstünede bir-iki ARGUVAN havası türkü söyleyince mütmain olup teselli buluruz..
Yorumcu
Salim Reis Mersin 06 Şubat 2010 - 11:21
İbrahim kardaş Osman Durmuş miletin değerlerini siyasi tartışma yapmıyor sadece senin il başkanın böyle demiş ispatlı diyor hemen oda horozlanıyor yok böyle bir densiz diyor işte densizi millet gördü ha şimdi ne oldu seninde dediğin gibi bu işi anlamak istemeyenler akıllarınca MHP başörtüsüne karşı gibiymiş havası vermeye çalışıyorlar ikincisi başbakanın eşine yapılan uygulamayı hiç bir ülkücü tasvip etmez bu işin kokusu yakın zamanda çıkar Ülkücüler olarak akepe yokken bile başörtüsü zülmune karşı olduğumuzu her ortamda dile getirdik ve halende getiriyoruz onun için kimse bize kalkıpda MHP,liler bu zülme ortak diyemez en son üniversitelerdeki yasağı kaldıralım dedik ne oldu akepe yan çizdi madem çok istiyorlar hadi hodri meydan.Gardaş bu dümen izahı dünde vardı bugünde dün ecevitin dümenindeler dediler bugünde baykalın şimdi ne alakası var muhalefette diye iktidarın her yanlışına elmi kaldırması gerekir Cumhurbaşkanlığı seçimini ne çabuk unuttuk doğru olanı MHP yapmadımı bunlarıda unutmamak lazım vallahi niye yalan söylüyeyim bende geçmişteki MHP,yi özlüyorum ama yönetimde sevmediğimiz veya hoşlanmadığımız insanlar var diyede koca camiayı töhmet altında bırakamayız ve sahipsizde koymayız ne olur herşey zamanla düzelir demeliyiz asla küslük olmamalı birbirimizi eleştirelim tartışalım ama ayrışma olmamalı.Gardaş Dağlıca,Aktütün ve diğerleri için Ülkücüler her daim sessiz kalmayıp Şehitlerimize sahip çıkılmıştır sağolsun hükümet yetgilileri sahip çıkanlara bile engel oluyor ama diğer tarafda pkk hainlerinin cenazelerine devletin yetgili organları ve devletin araçları kullanılıyor bunlara ses yok niye bunlar her tarafı yakıp yıkıyor sesleri daha gür çıkıyor diye değilmi bu kadar acizlik olurmu.Gardaş güvercin kafesimi ,beton kırma balyozumu her ne ise bunlar varsa suçlular cezasını çeker dedi MHP başka yapacak bir şey yok .Gardaş 1999 seçimlerinde MHP ye ilgi duyup oy vermiş olmanız beni mutlu etti dediğin gibi meydanlardaki söylemler içraata geçilmedi bunun ezikliği içindeyim ama diğer tarafda bilinmesi gereken bir konuda üçlü koalisyon hükümetindeydik iki ortağımız vardı olmadı şimdi bunların arkasına sığınma dersin inan yok sığınmıyorum ama gerçek böyleydi ahh ne olaydı hain başının idam mevzusu meclise geldiğinde topluca hükümetten ayrılsalardı veya Rahşanın biz Ülkücülerle ilgili sözleri söylediğinde hükümeti kurmasaydık ama işte bilemiyoruz ne oluyor ne bitiyor yoksa böyle olmazdı diye düşünüyorum.Gardaş büyük ve kudretli Türkiye için insanlarımızın dünya ve ukba saadeti için Türk İslam medeniyetinin yeniden doğuşu için İlayı Kelimetullah yolunda aleme nizam vermek için Ülkücü Hareketin ülkenin kaderine hakim olması Ülkücülük ruhunun hayatın her safhasında galip gelmesi şarttır bu gerçek asla gözden uzak tutulmamalıdır yorumlarımız biraz uzun oluyor inşallah okuyan arkadaşlar sıkılmazlar eğer sıkılırlarsa sakın küfür etmesinler memleketimizin meselelerini gardaşca tartışıyor olmamız belki sizleride yorumlara davet edebilirsek ne mutlu bize .Allah emanet olun inşallah derdimi anlamışsındır
Yorumcu
Salim Reis Mersin 06 Şubat 2010 - 10:35
İhsan Abi yorumlarınızı pür dikkat okuyorum inanın çokda beğeniyorum ben 49 yaşındayım tahmin ettiğim kadarıyla siz benden büyüksünüz baştacısınız bu nedenle abi diyerek yorumuma başladım.Sağ-sol dönemini ve mezhep ayrımcılığının yapıldığı günleri çok iyi biliyorum dediğin gibi gardaş gardaşa düşman olmuştu en basit örnek bizde yaşandı ben ve ortanca abim Ülkücü fakat babam ve büyük abim Ecevit tafındaydı ama hiç birbirimizi kırmadık sonunda babam ve abimde doğruları gördü ülkemizin nasıl bir moskof işgaline doğru gittiğini anladılar ve Ülkücü camianın saflarına katıldılar biz aile içinde bu yüzden hiç tartışmadık ama tartışanlar ve birbirini vuranlar olmuştur buna katılıyorum.Abi siyaset bu yaşamın bir parçası bunu gözardı edemeyiz öyle bir yanlışa düşersek vatanımızı şerefsizlere terk etmiş oluruz hainlere baksana elebaşları yerim dar diyor günlerce her taraf yakılıp yıkılıyor ama vatanı için Şehit düşen bir asker veya Polis için cenaze törenine kaç kişi katılıyoruz işte bunlarıda sorgulamamız lazım evet geçmişteki fikir kavgası şimdi olmuş cep kavgası bazıları lokmayı nasıl götürürüm hesabında al aşağı ver yukarı yani menfaat almış başını gidiyor Abi mikroplardan nasıl arınalım dün moskof uşakları vardı bugün barzaninin uşakları var ülkemizi ona buna peşkeş çekmek için uğraşıp duruyorlar bunlara seyirçi kaldığımız an işte o zaman parçalanmış oluruz ben böyle düşünüyorum.Abi maksadımız halistir.İnşallah maksat hasıl olacaktır.Herşey Allah içindir.Allah rızası içindir.Zafer ve nimetler Allah,tan,şükran Allah,adır .Allaha emanet olun
Yorumcu
murat abime 06 Şubat 2010 - 01:24
Sayın murat abi çok doğru söylüyorsunuz... İnanın Malatyagüncel bizim için de bir değer.sizleri tebrik ediyor,başarılarınızın devamını diliyorum.
Yorumcu
İhsan KALENDER 05 Şubat 2010 - 23:01
Değerli SALİM REİS gardaşım, bu günlere gelinceye kadar SAĞ-SOL dalgasında pek çok değerlerimizi, pek çok vatandaşımızı ziyan ettik. GARDAŞI GARDAŞA DÜŞMAN eylemedik mi..?.. Sular duruldu, havalar açtı ve bide baktık ki; ARPA BOYU mesafe almamışız.İDEALİST YAZARLARIMIZ-ÇİZERLERİMİZ köşelerini yeterince idealleri doğrultusunda süsleyip-püslemiyorlar mı..?..Kanaatimce SİYASET GARDAŞLIĞA HALEL getiriyor bozuyor ifsat ediyor. Bu nedenle SİYASETİ sevemez oldum. Bir hane içine giren siyaset AİLEYİ bile huzursuz edebiliyor. Bunun sayısız örneklerini gördüm. Öyle ise , SİYASETİN GARDAŞLIĞIMIZI bozmasına izin vermeyelim. Bırakın GARDAŞLIĞIMIZ SİYASETİ iğfal ve ifsat etsin. Artık zamanı geldiğinde, sandık başında özgürce ve HAK'ÇA herkes oyunu kullansın bitsin. Yirmibirinci yüzyıldayız ve geçen yüzyılın mikroplarından arınma zamanıdır diye düşünüyorum. VATAN SEVGİSİ İMANDANDIR ve MÜMİNLER KARDEŞDİR esasını vurguluyor yineliyor ve samimi GARDAŞÇA sevgi ve selamlarımı sunuyorum.
Yorumcu
İbrahim 05 Şubat 2010 - 20:29
Salim Reis Gardaş bir temennide bulunmuş. Meclis'teki kavga, MHP ve Osman Durmuş'un tavrını değerlendirmemi istemiş. Dolayısıyla AKP'nin ve Başbakan'ın tepkisi hakkında ne düşündüğümü sormuş.Yapılanlar, konuşulanlar her iki taraf için de "haddi aşmadır" ne Osman Durmuş'un bu milletin kutsal değerlerini siyasi tartışmalara konu etmeye hakkı vardır.Ne de Başbakan'ın... Velevki AKP İl yöneticisi böyle bir denzizlik yapmış olsun. İki pehlivan güreşe tutuşunca, baykuşlara gün doğar. MHP yaşanan konjöktürde tarafını ve safını açıkça belli etmelidir. MHP milletten kopmaz. Zira gücünü milletin kendisinden almaktadır. Milliyetçi ve muhafazakar bir parti için en büyük tehlike "zemin kaymasıdır" Bu tehlike siyasi yelpazenin sağında ve solundaki her parti için geçerlidir; ancak milliyetçi-mukeddesatçı-muhafazarak partiler için zemin kayması hayati derecede bir öneme sahiptir. Salim Reis Gardaş belki, bu olaya duygusal yönden bakabilir. Osman Durmuş'un sebeb olduğu konuşmayı ve tartışmayı kandisi ve partisi açısından yerinde bulabilir. Önemli olan bu olayın milletin vicdanında nasıl makes bulduğudur. MHP'de bir zemin kayması var. MHP özlemini duyduğumuz eski MHP değil. Unutamadığım bir hatıram vardır. MHP'nin tarihi bir zafer yaşadığı ve yüzde 18 oy aldığı (yanlış hatırlamıyorsam 1999 seçimleri)seçimlerde ben, kardeşlerim ve yakınlarım birbirimizden habersiz oylarımızı MHP'ye vermiştik. Bunun tek bir nedeni Devlet Bahçeli'nin miting alanlarında yaptığı konuşmalardı.Miting alanlarında konuşan Bahçeli,sanki, vicdanımızın sesiydi, duygularımızın tercümanıydı. O günlerin Bahçeli'sini ve MHP'sini özlüyorum. Bu milettin MHP'den olan beklentisini, üzülerek ifade etmek istiyorum ki, şimdiki MHP yönetimi karşılıyamıyor. AKP ve Başbakan'a gelince... Bugün AKP teşkilatlarında milleti ve memleketi düşünerek siyaset yapan insan sayısı iki elin parmaklarını geçmez. Akçeli işler, tayinler, şunu getirmeler, bunu götürmeler, ihaleler... millet ve memleketin önüne geçmiş bir durumda. AKP'deki zemin kayması teşkilat düzeyinde yaşanıyor. Mahalli seçimlerde AKP'nin ciddi oranda bir oy kaybına uğramasının nedeni teşkilat düzeyindeki bu zemin kaymasıdır. Adam gibi adamlar yerine, cebini düşünen, akçeli işler peşinde koşan insanlar AKP teşkilatlarında baş tacı edilmeye başlanınca işte böyle "denzizlikler" yaşanır oldu. Başbakan'ın sert konuşmasını tasvip etmedim. Etmiyorum da. Bir ülkenin Başbakan'ı Meclis kürsüsünde hakaretvari konuşamaz. Devlet adamlığıyla bağdaşmayan bir uslup... Derler ki; "Her söylediğin doğru olmalıdır;fakat her doğruyu her yerde söylemek doğru değildir" Osman Durmuş elinde bir delille gelmiş Meclis salonuna.. Doğru o sözler AKP'li bir teşkilat yöneticisine ait. İşin burası doğru. Doğru olmayan Osman Durmuş'un AKP'li teşkilat yöneticisinin yanlışına ortak olması, MHP'yi Başbakan'ın eşine yapılan uygulamayı destekler konumuna düşürmesi. Belki öyle bir niyeti yoktu. Ama olay kamuoyunda bu şekilde algılandı. Türkiye değişti,dünya değişti. Bakın Genelkurmay bile değişti. Genelkurmay Başkanı'nın Hürriyet'e yaptığı açıklama çok önemli. Bu değişimin mihenk taşı. MHP'de değişmeli, AKP de ve CHP'de... MKYK Yaş ortalaması 75 olan partiler, yaş ortalaması 30 olan bir ülkeyi yönetemezler. Frekanslar uyuşmaz. Çağı okuyamazlar. Bugün CHP bu durumda. MHP'ye getirilen en büyük eleştiri CHP'nin dümenine girdiği eleştirisidir. Bu eleştiride haklılık payı vardır. MHP, MHP gibi olursa ülke yönetiminde devamlı söz sahibi olacaktır. Millete ve milletin manevi değerlerine sahip çıkan bir MHP milletin cazibe merkezi olacaktır. Kabullenemiyorum... MHP'nin Dağlıca ve Aktütün için sessiz kalmasını kabullenemiyorum... Kafes ve Balyoz gibi ihanet planlarına sessiz kalmasını kabullenemiyorum. Darbe planlarına sessiz kalmasını kabullenemiyorum. Habur'dan davulla ve zurnayla Türkiye'ye giriş yapan teröristlere gösterilen tepkinin, Peygamber Ocağı muazzez ve mukkaddes ordumuza sızmış vatanperver görünürken milletin ve Türkiye'nin bağrına ihanet hançerini saplayanlara gösterilmemesini kabullenemiyorum.... Velhasıl, bu hamur çok su götürür... Allah bu milleti ve Türkiye'yi insi ve cinni şeytanların şerrrinden muhafaza eylesin. Hainlerin şerrinden muhafaza eylesin... Allah'a emanet olasın...
Yorumcu
Salim Reis Mersin 05 Şubat 2010 - 17:32
İbrahim Gardaş biz yorumcuları yazar sınıfına dahil ettiğin için teşekkür ederim ayrıca benim keskin kalemli olduğumu ve yorumlarımı zevkle okumuş olman Gardaşlık bağını dahada pekiştirdiğine inanıyorum hemşerim ben 31 senedirli Mersinde oturuyorum haksızlıklara karşı susmayan ve hemen alevlenen bir yapıya sahibim onun için bazen yorumlarda bazı konularda ters düşebiliriz ama eninde sonunda doğruları bulacağımızı düşünüyorum .Gardaş bak son bir kaç gündürlü densizin biri genel başkanlarına haşa Peygamber diyecek kadar sözler sarfetmiş ve buda MHP tarafından gündeme getirildi bana göre çokda iyi oldu fakat övgü dolu sözleri söyleyen kendileri suçlanan MHP böylesi saçmalığı nasıl kabulleneyim kendi İl başkanı açık açık söylüyor üstelik kaset piyasaya çıkmadan önçe bizim partimizde böyle densiz yoktur demedilermi herşey ortada kusuruma bakmasınlar ama faka bastılar helal olsun Osman Durmuşa neyse Gardaş bu konuyla ilgili bir yorum yazarsan zevkle okuyacağım
Yorumcu
İhsan KALENDER 05 Şubat 2010 - 15:04
Sanal ortamlardaki yazıları taze ekilmiş bir ÇİÇEĞE benzetirim. Hani suya muhtaç toprağa ve havaya muhtaç nadide çiçekler.. İşte bunun gibi yazımlarında, İLGİYE SEVGİYE ihtiyacı olduğunu düşünürüm. YORUMLARI DA kendimce tasnifleyip üç kısımda değerlndirdim. Yazımların TUZU-BİBERİ olan yorumlar, BALI-ŞEKERİ olan yorumlar, diğeri de GARNİTÜR yorumlardır. Lüzumu ve gereği nisbetinde yazımların üstüne bu yorumları serpiştirir süslersiniz olur-biter. Yazımların ÖZÜNE KALBİNE giden yorumlar TUZU-BİBER ve BAL-ŞEKER yorumlardır. GARNİTÜR yorumcukları tercih etmesem de bazen istimal etmekten imtina etmem. Genelde TUZ-BİBER ve BAL-ŞEKER yorumları yazımlara serpiştirmek adetimdir. Zat-ı alinizin şahsımıza ve diğer YORUMCU GARDAŞLARIMIZA lutfettiğiniz İLTİFATLARINIZ için minnet ve TEŞEKKÜRLERİMİZİ kabul ediniz. Tabiatıyla biz YORUMCULAR bunca İLTİFAT dolu ÖVGÜLÜ ENFES YORUMUNUZA sessiz kalamayız. Zat-ı alinizin yorumları da KOMPOZİSYON ve İÇERİK olarak, ifade anlatım ve tarz olarak fevkalede ve doyurucu. Yorumlarda ve yazımlarda buluşmak dileğiyle saygı ve sevgilerimi yineliyorum İBRAHİM GARDAŞIM.
Yorumcu
S.B. 05 Şubat 2010 - 14:36
SAYIN ÇELİK SİTENİZİ TAKDİRLE TAKİP EDİYORUM.BENDE BİR ÖĞRETİM ÜYESİYİM.TAKİP ETMEMDEKİ NEDEN,AYRI AYRI FİKİRLERE SAHİP BİR ÇOK KİŞİYİ İÇİNDE BARINDIRMASIDIR.TOPLUM OLARAK HERKES AYNI ŞEYİ DÜŞÜNÜR İSE GELİŞME ŞANSIMIZ OLMAZ.BENİ SİTENİZDEKİ ŞİİRSEL YAZILAR,KONUSU OLMAYAN YAZMIŞ OLMAK İÇİN YAZAN YAZARLARINIZ PEK İLGİLENDİRMİYOR.FAKAT SAYGI DUYUYORUM.DA HA GERÇEKÇİ,DA HA HAYATA DAİR KONULAR İLGİ ALANIMDA.DA HA REALİST,KORKUSUZCA YAZILAR YAZAN ŞAHISLARA YER VERMENİZDE FAYDA VAR DİYE DÜŞÜNÜYORUM.İLLA PROF YA DA DOÇ. YA DA ÇOK ÖNEMLİ BİR KARİYERİ OLMASI GEREKMİYOR YAZARLARINIZIN.EMİN OLUN GERÇEKÇİLİK OKUNUYOR.BİLİMSELLİK PEK KİMSEYİ İLGİLENDİRMİYOR.BUNU BİR ÖĞRETİM ÜYESİ OLARAK SÖYLÜYORUM.SUMRU HANIMIN YAZILARINI ÇOK GERÇEKÇİ,CESUR BULUYOR TAKİP EDİYORUM.İLERLEYEN YILLARDA ÇOK FARKLI YERLERDE,KULVARLARDA MALATYA YA BİR ÇOK ANLAMDA KATKISI OLACAK,GELECEĞİ ÇOK PARLAK BİR BAYAN OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM.İBRAHİM BEYİ OKUYORUM VE ONUN SİYASETTE ÇOK GEÇ YER ALDIĞINI VE BUNDAN SONRA İYİ YERLERE GELECEĞİNE İNANIYORUM.RAMAZAN BEYİN DOĞALLIĞINDAN HOŞLANIYORUM.USLUBUNU SEVİYORUM VS.GENÇLERE YER VERİN DİYEDE UFAK BİR TAVSİYEDEDE BULUNMAK İSTİYORUM.DEDİĞİM GİBİ GERÇEKÇİLİĞİN HEP ALTINI ÇİZMEK, <br>HAYATA DAİR KONULARLA SİTENİZDE GEZİNMEK ÇOK KEYİFLİ.BAŞARILAR...
Yorumcu
İbrahim 05 Şubat 2010 - 03:46
Bu sitede dikkat çeken en önemli noktalardan biri, yorum yazan kişilerin eleküstü seviyeli insanlar olması. Herbiri bir köşe yazarı gibi yorum yazıyor.Yani siz isteseniz de yazar sayısını azaltamazsınız. Yüzlerce yazar var, bu sitede. Bu site okuyucusuyla büyüyecek. Site yetkilileri okuyucu yorumlarına yer verdikçe sitenin okuyucu yelpazesi genişleyecek. İhsan Kalender Bey, başlıbaşına bir ekol. Yorumlarını zevkle okuyorum.Mersin'den Salim Reis keskin kalemli ve yine yorumlarını zevkle okuduğum bir hemşerimiz.Bu sitenin devamlı konuğu. Siz yolunuza eskisi gibi devam edin. Şu anda Malatya'nın bir numaralı sitesi haline geldiniz. Okuyucu yorumlarını sakın ihmal etmeyin. Çok uçuk olanlara elbette bir sınır getirmenizde fayda var. Ancak hakeret ve aşağılama taşımayan okuyucu yorumlarına yer vermeyi ihmal etmeyin. Ağır eleştirileri bile burada yayınlayın. Yeterki o eleştirilerde hakaret ve aşağılama olmasın. Farkınızı eskisi gibi göstermeye devam edin. Yazarlarınızdan Ramazan Durmuş Bey'in yazılarını tasvip etmesem dahi beğenerek okuyorum.İbrahim Göçmen Bey'i, taraflı bulsam da, zevkle okuyorum. Keza Hakkı Yiğit Bey'in yazıları gibi.Pelin Atila Hanımefendi'nin şiirimsi yazılarından haz alıyorum. Okuyucu yorumlarını merakla takip ediyorum. Lütfen okuyucu yorumlarını ihmal etmeyin. Bu sitenin başarısının en önemli nedeni okuyucu yorumları. Sizi bu konuda yönlendirmek isteyenler olabilir. Onlara kulak asmayın. Okuyucunuza kulak verin. Başarılarınızın devamını diliyorum. Sizi başarınızdan dolayı tebrik ediyorum... Sabahın saat 4'ünde bana yorum yazdıracak kadar bu siteyi önemsiyorum. Malatya adına önemsiyorum. Hak ve hakikata tercüman olduğunuz için önemsiyorum. Diğer sitelerin gösteremediği cesareti ve samimiyeti bu sitede gördüğüm için önemsiyorum. Sizi Allah'a emanet ediyorum...
Yorumcu
İhsan KALENDER 05 Şubat 2010 - 00:23
Onlarca YAZAR MOZAİĞİNİ ihtiva eden, çok sesli çok nefesli GAZETE olmak kolay bir iş değildir.Zaten tek sesli tek nefesli GAZETE olmak kolaycılığına kaçılsaydı bu denli başarı sağlanamazdı.ULUSAL GAZETELER için de geçerli bir müeyyide ve ilke ÇOK SESLİLİKTİR. Çok seslilik GAZETEYİ DEMOKRAT kılan ESASTIR. TEK SES esasına dayanan GAZETECLİK anlayışı, okurları bıktırır.Şayet YAZARLARIN hepsi aynı İDEALE dayanan makalelerle köşelerini süslemeye kalkışsa idi, fazlasına lüzum ve ihtiyaç kalmazdı.Bir iki seçkin KALEMLE yola devam edilirdi. Tabiri caiz ise , HERKES AYNI TELDEN ÇALIP OYNARSA KESRETE HACET KALMAZDI. Bilvesile MALATYA GÜNCELİ, dolayısıla SİZİ tebrik ediyorum.MALATYA HASRETİMİZİ sayenizde bir ölçüde gidermiş oluyoruz.Yazılacak çok şey var. Ama MALATYA GÜNCEL TAKDİRE ŞAYAN.
Yorumcu
a 04 Şubat 2010 - 22:50
Sayın Çelik, bu siteyi diğer sitelerden ayıran en önemli özellik okuyucu yorumlarıdır. Yorum yazan okuyucu kendi yorumuna yer verilip verilmediğine bakmak, yorumuna nasıl bir cevap yazıldığını kontrol etmek için bile siteyi ziyaret ediyor.Okuyucu yorumları konusunda site yetkililerinin oldukça demokratik bir tavır sergilediğini gözlemledim. Bu çok sevindirici bir durum. Bu sitenin diğer sitelere fark atmasında okuyucu yorumları önemli bir basamak. Diğer siteler bırakın okuyucu yorumu yayınlamak, haberler konusunda bile bazı haberleri yayınlamaya cesaret dahi edemiyorlar. Burası öyle değil. Burası bambaşka. Ne kadar geniş bir yazar yelpazesine sahip olsanız sitenin tıklanma sayısı o derece de artar.Sizi ve sitenizi tebrik ediyorum.
Yorumcu
Salim Reis Mersin 04 Şubat 2010 - 17:50
Tek kelime ile size helal olsun gurbette bizleri Malatyamızla ilgili olan biteni bilgilendirmekte sizi tanırım
Yorumcu
Şeyhhamid 04 Şubat 2010 - 16:12
Bana 323 45 00 veya 0545.3072200 nolu telefondan ulaşırsanız sevinirim. Murat Çelik
Yorumcu
Zuhal Dişer 04 Şubat 2010 - 14:10
"Girmeden tefrika bir millete düşman giremez, Toplu vurdukça yürekler, onu top sindiremez" diyor Mehmet Akif ERSOY. Ne kadar büyük bir şair ki, bir beyitte ne çok şeyi anlatıyor. Malatya Güncel de haber ve habercilik adına çok büyük ve ağır bir yükü taşıyor omuzlarında. Sayın Murat Çelik, doğru bildiğiniz yolda objektif yaklaşımlarınızla, bu ülkede ve memlekette yaşayan insanlara olan sevginizle birlik beraberlik adına yaptığıklarınızdan dolayı kutluyor başarılarının devamını canı gönülden diliyorum. <br>" Cümleler doğrudur sen doğru isen, doğruluk bulunmaz sen eğri isen." Yunus Emre
Yorumcu
Recep 04 Şubat 2010 - 13:19
Sayın Murat Çelik,her şeyden önce sitenizden dolayı tebrik ediyorum.Ben de acizane eleştirilerimi yapmak istiyorum. Birincisi; hakaret içermediği halde, iki yorumum yayınlanmadı. Yorum kriterlerinize göre yayınlanması gerekiyordu. <br>İkinci eleştirim ise; belli gazetelerin haberlerini ''Malatya Basınında Bugün''başlıklı bölümde yayınlamanız... Farklı gazetelere de yer verilirse, bu köşe daha güzel olur kanımca... Çalışmalarınızda başarılar dilerim... <br>CEVAP: Değerli Okuyucumuz, Yorumlarınızın yayınlanmamasının tek gerekçesi vardı Yazarlığı sona ermiş Yazarımız hakkında yazdıklarınızdı, tek neden. 2. Olarak Malatya'da günlük 12 gazete yayınlanmakta olup hemen hepsinde haberler benzer o nedenle bazlarından alıntı yapıyoruz. Yine de önümüzde ki günlerde bu sayıyı artırabiliriz. Teşekkürler.
Yorumcu
İbrahim 04 Şubat 2010 - 12:37
Şu anda Malatya'nın en kaliteli haber sitesi bu site. Diğer sitelerin yayınlamaya cesaret edemediği yazılar, haberler ve yorumlar bu sitede yayınlanıyor. Ama bu site farklı. Yazdığım yorumların nerdeyse tamamına yakını bu sitede yer buldu. Sadece okuyucu yorumlarını okumak için bile bu siteyi ziyaret eden insanlar var. Yazar kadronuz harika. Malatya'nın hiç bir sitesinde böyle bir yazar kadraso yok. Zaten diğerleri bu kadar geniş yelpazede bir yazar kadrosuna sahip olmaya cesaret bile edemezler. Bana göre ne olursa olsun yazarlarınıza yazdırmaya devam edin. Farkınız daha belirgin olsun. Ancak tepki alan yazarlarınızı uygun bir lisan ile tepki aldıkları konularda uyarabilirsiniz. Murat Bey, size ve bu siteye Malatya'nın ihtiyacı var. Omuzlarınıza yüklenen vazife ağır bir vazife. Gazetecilik yapmaya devam edin. Ettikçe farkınız daha iyi ortaya çıkacaktır. Ben bu sitenin gönünlü bir neferiyim. Her gittiğim ortamda siteyi anlatıyorum. Çünkü böyle sitelere ihtiyaç var. Takiyeci siteler, demokrat görünüp darbecileri destekleyenler, ihanet ve darbe planlarını görmezden gelen siteler varken, bu site hak ve hakikat adına önemli bir görev yerine getiriyor. Allah'a emanet olasınız....
Yorumcu
akademisyen 04 Şubat 2010 - 11:43
sitenizde en beğendiğim özellik eleştirilere açık olmanızdır. Diğer haber sitelerine zülf-ü yare dokunacak eleştiriler yazınca tabiki yayınlamıyorlar, sizler farklısınız. başarılarınızın devamını dilerim.
Yorumcu
N..C 04 Şubat 2010 - 09:48
Kim ne demiş güncele sayın Çelik,senin milliyetçiliğini,halkçılığını inkar eden olmaz diye düşünüyorum şahsen,sen ki kişiliğinden taviz vermeyen,belge olmadan haber açıklamayan özel bir insansın,senin bir çizgin vardır,senin doğruların vardır,bizler seni güvenerek ve severek takip ediyoruz,arkandayız ve seninleyiz..Köşe yazarlarını da elbette beğenen de olacak beğenmeyen de, tenkit edende olacak,olmaz ise bir terslik vardır zaten,hiç bir konuda hiç bir şey dümdüz olmaz çelik,yola devam,yürekliliğe devam,başarılarının devamı dileği ile yolun açık olsun...
Yorumcu
Şevket Başıbüyük 04 Şubat 2010 - 08:22
Sayın Çelik, doğru söylüyorsunuz... İnanın Malatyagüncel bizim için de bir değer. Bu güne kadar 5 kitabı yayınlanan ve muhtelif gazete, dergi ve sanal/site... gibi sayısız köşe yazıları/makaleleri/şiirleri/hikayeleri yayınlanmış bir yazar olarak itiraf ediyorum: Malatyagüncel benim de bir ara zevkle yazdığım ve şimdilerde zevkle okuyarak takip ettiğim bir haberportali... <br>Bu yazınızı okyunca bir kez daha anladım ki; siteye olan sevgimiz editörün hazırlarken sevgi katmış olmasından kaynaklanıyor. Umarım bu sevgiyi hep bu niyet ve inaniyetle sürdürürüz. Zaten işin içinde çıkar ve menfaat ilişkisi ağır basmış olsaydı bu site bizlere bu kadar sevimli gelmezdi... <br>Başarınızın devamını dilerim...
YAZARIN DİĞER YAZILARI
casino siteleri