Sahil Park
Doğa Veteriner Kliniği
SON DAKİKA
Murat  Çelik

Olmadı Hoca(!)

16 Haziran 2011 - 00:09 Yorum: 32

Malatya ve Malatyalılar, Sizi baş tacı yaptı, suskunluğunuz devam etseydi başımızın üstünde hep yeriniz olacaktı.
Ama şimdi…
Neyse son söylemem gerekeni ilk olarak söyledim, en azından içim rahat olarak yazıma devam edebilirim.
Sitemim, Malatya’daki İnönü Heykeli’nin nerede olduğunu bilmeyen biri olarak Millyetçi Hareket Partisi Malatya Milletvekili adaylığına atanan Malatyalı olduğu söylenen Prof. Dr. Hasan Tunç’a.
Tunç Beyi geldiği ilk günün gecesi tanıma fırsatım oldu, dolu biriydi, anayasa hukukçusu olarak bilmesi gerekenleri bilen biri olarak tanıdım ve sordum “Niye Siz?”, büyüklerimiz böyle uygun gördü demişti.
Ben ise hep ithal adaylara karşı olduğumu belirttim. Madem büyüklerimiz böyle istemiş, büyükler istemişse bir bildikleri var diyerek, Malatya hakkında bilmesi gerekenleri söyledi(m)k, görmesi gerekenleri gecenin sabah yaklaştığı saate kadar gösterdik otomobille gezerek, çorbacı çıkışı.
Malatyalıların geleneğindendir misafiri baş tacı etmek, ettik.
Gazetecilik mesleğimiz gereği çok şeyi duyar çok şeyi biliriz. Kamuoyuna ne kadarını yansıtırız bildiğimiz duyduğumuzun çok fazlasını değil hatta en çok üçte birini. Diğerlerini arşivleriz arşivin büyük bölümü de hafızamızdadır.
Hafızamda arşivlediklerimden bazılarını Sizlerle paylaşmak istiyorum…

Sayın Tunç’un “sitem ve teşekkür” beyanatından sonra.

Sayın Hasan Tunç, Malatya’dan çok uzun süre kaldığı için Malatya’yı ve Malatyalıları bilmiyor. Milletvekili adaylığı için geldiği Malatya’da İnönü Heykeli’nin nerde olduğunu bilmeyecek kadar Malatyalıydı.
Milliyetçi Hareket Partisi ve Ülkü Ocakları’nın binasını da bilmiyordu, karşılayan olmaz saydı, turist misali soracaktı, nasıl giderim? Diye.
Hal böyle iken Hasan Tunç nereden bilebilirdi, Malatya Milliyetçi Hareket Partisi ve Ülkü Ocakları için canlarını veren Ülkücü Şehitleri,
Nerden bilebilirdi, Ülkücü Gazileri,
Nereden bilirdi cezaevinde yatan Ülkücüleri anasının bacısının merdiven temizliği yapıp mahkûm tutuklu evlatlarını beslediğini?
Bilemezdi tabi Ülkü Ocakları’nda evlerinden odun kömürü poşette filede getirerek ısınan Ülkücüleri.
Bilemezdi tabi Ramazan’da iftar Çadırından yemek getirip yiyen Ülkücü öğrencileri…
Bunları bilmemesi normal Ülkücü olunmaz Ülkücü doğulur.
Malatya’da Milliyetçi Hareket Partisi’nden Milletvekili olmak için Ülkücü olmak gerekir 9 Işık Doktrinini bilmek yetmez yaşamak gerekir. Çünkü Milli görüşümüzün adı “Dokuz Işık Doktrini”dir.
Belki iyi bir anayasa hukukçususundur yapmış olduğun meslek hakkında yorup yapamam ama Milliyetçi Hareket Partisi’ne sokmak istediği nifak tohumunu ekmene her türlü engel olurum.
Milliyetçi Hareket Partisi İl başkanından, ilçe yönetimine, kadın kollarından Asenalara, Ülkü Ocaklarından, Milletvekili adaylarına kadar herkes elinden geleninden fazlasını yaptı. Çoluk çocuklarının nafakasından artırıp Senin Milletvekili olman için harcadı.
Tüm bu ve seninde çok iyi bildiğin fedakârlıkları yaptılar inkârcılık yakışmadı Hoca.
Açıklamanda Dava Arkadaşlarım demişsin, Senin davan nedir bilmiyorum ama bildiğim tek gerçek var, Aday olarak atandığın Malatya’da etrafında olan herkesin davası 9 Işık Doktrinidir.
9 Işık doktrinlerini bilmiyorsan öğrenmen açısından yinelemek istiyorum:
1-Milliyetçilik
2- Ülkücülük
3- Ahlakçılık
4- İlimcilik
5- Toplumculuk
6- Köylücülük
7- Hürriyetçilik ve Şahsiyetçilik
8- Gelişmecilik ve Halkçılık
9- Endüstricilik ve Teknikcilik

Gördüğün gibi Hoca 9 Işık Doktrini’nde NİFAKÇILIK YOK.

İnan Rahmetli Başbuğ'un kemiklerini sızlattın, Hoca.

Bilmeden fayda var.

Aslında suç sende değil be hoca, senin akademik ünvanına aldanıp seni Malatya Milliyetçi Hareket Partisi’nden aday olarak gösteren büyüklerimizde demek ki büyükler de hata yapar, medeni cesaret gösterip bir basın toplantısı yaparak yazılı olarak gönderdiklerini sözlü olarak söyleseydin, işte o zaman bu yazıyı yazma zahmetine girmezdim hoca.

Şayet medeni cesaretini toplayıp Malatya’ya gelirsen Atayurt Televizyonu’nda Canlı yayında Malatyalılara teşekkürü ve sitemi kendin söylersin.
Kapımız açık.
 

YAZIYA YORUM YAP
UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderilen, yorumlar/yorumcuya aittir.
Hiç bir şekilde Malatyaguncel.com sorumlu değildir.
İHA tarafından geçilen tüm haberler, bu bölümde malatyaguncel.com editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Bu alanda yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen İHA ajansıdır.
YORUMLAR 32
Yorumcu
fl 01 Temmuz 2011 - 19:33
sonuna kadar doğru söylüyor
Yorumcu
İhsan KALENDER 26 Haziran 2011 - 13:40
Evvela seni kutluyorum.Sonra da KINIYORUM.Elhamdülillah İLAHIMIZI bilenlerdeniz.GÜNAHKARIZ ama KAFİR değiliz.Biz kimseyi PUTLAŞTIRMAYIZ.Ama PUT kırarız.BAHÇELİ'nin GAFLET içindeki ahvalini İMA ile yorum yazmıştım.Kızım sana söylüyorum GELİNİM sen anla kabilinden! Sn.BAHÇELİYİ eleştirmekten ürkenlere İMA yollu dokunmaya çalışmıştım.Bir zamanlar C ANIYLA KANIYLA VATAN TOPRAĞINA DÜŞEN ÜLKÜCÜLERİN RUHLARINI İNCİTENLER İKİ DEFA DAHA DÜŞÜNMELİDİR! ONLARI ANLAMAK GEREK! ONLARIN ASIL ÜLKÜLERİ BİR TEK SLOGANLA BAYRAKLAŞMIŞTIR.***YA ALLAH BİSMİLLAH ALLAHUEKBER***. Gelinen noktada ÜLKÜCÜLERİN İMANLARINA HİÇ KİMSE İPOTEK KO-YA-MAZ! Sn.BAHÇELİ çırpındıkça BATAĞA bata-bilir! Bizim bildiğimiz ÜLKÜCÜLER GAFLETİ DALALETİ ayırt edenlerdir.Selamlıyorum sizi HASAN ALİ GARDAŞIM.
Yorumcu
Cihan 25 Haziran 2011 - 14:13
Merdiven temizliğinden gelen ekmek kokusu, poşetle gelen odun kömürüyle pişmiş biber kokusu, iftar çadırında gelen oldukça sulu ama enfes mercimek kokusu, bir dönemin asil kokusuydu beyefendi… Şimdi başka kokular para ediyor…Artık milletin temsilcisi olmak için yeni moda kokulardan sürünme devri: Parfüm kokusu, banknot kokusu ve af buyurun osuruk kokusu… Çıkar bakayım Malatya’nın bağrından, bulabilirsen şöyle yiğitçe bir adam, koy bakalım listelere. Genel başkan eleğinden geçirebilir misin? Hayır, biraz küspeye bulamadığın hiçbir kimseyi aday yapamazsın. Bu durum tüm partilerde aynı beyefendi. Hoca, bu tabloda eleştiriyi hak eden zurnanın, en son deliğidir. Esas sıkıntı çok başka, onu da anlatmaya gerek yok…
Yorumcu
HASANALİ 24 Haziran 2011 - 15:07
SN kalender Bahçeliyi öyle büyütmüş ki nerdeyse ilah diyecek.Bahçeli bu adamı atamaz mış.Güzel kardeşim Bahçelinin yanındaki 8 kişiden biri inançlarımızla öyle alay ediyor ki bir genelbaşkan nasıl oluyorda bu isimleri bu güne kadar en yakınında barındırıyor.kasetleri geçtik adamın sözlerini dinlemediysen birine sor sana neler söylediğini anlatsın.Cuma namazından tut başörtüye kadar demediğini koymuyor.Kimbu adam senin bahçelinin 2 veya 3 . adamı.Bu kadar kör olmayın.
Yorumcu
murat kurt 18 Haziran 2011 - 19:01
evet arkadaşlar yazı doğru ama büyük eksik var murat bey hasan efendinin inönü heykelini bilmediğini yazmış adam malatyanın telefon kodunu bilmiyor. bu 1 . bugün teşkilatı bölmeye çalışan guruplarla gezip malatyaya nifak tohumları ek meyi biliyor teşkilat mı dedi sana hasan efendi gündüz senle akşam .... .... la gezip kendini ülkü devi sanan ülkücülükten başka herkeze hizmet eden .... ...le gez seni hocadiye duyduk ama sen öğrencilik yapıp akıl hocalarınla gezdin daha yazılacak çok şeyvar ama bir ülkücü olarak sana diyeceğim tek kelime var teşkilatta beş ayı doldurmadın 28 şubat 2011 de rozet taktın teşkilatın içinde münafık varmıdır bilmem inan mam
Yorumcu
bilal 18 Haziran 2011 - 15:43
Hasan Tunç, MHP Malatya teşkilatına sızmış hain ve münafıklardan bahsediyor.Bu açıklama hafife alınacak bir açıklama değildir. Hasan Tunç, kimleri kasttettiğini mertçe açıklamalıdır. Bu açıklama karşısında Murat Çelik'in kaleme aldığı yazı oldukça haklı gerekçelere dayanıyor. Hasan Hoca, biran önce kimleri kasttettiğini açıklamalıdır. Açıklamada neden il başkanı Arif Yıldız'a teşekkür etmiyor
Yorumcu
Cengizhan 18 Haziran 2011 - 12:28
Sayın Çelik ortada bir sorun olup olmadığı belli bile değil ben partiyi çok yakından takip ediyorum Hasan Tunç beyin sorun var dediğini hiç duymadım maddi ufak tefek sorunlar olduğunu biliyorum.Ama unutulmaması gerekeken tek bir şey var oda hiç bir ülkücünün burada lekelenmemesidir.Sayın Çelik kaş yapayım derken göz çıkardınız bunu lütfen telafi ediniz.Madem ülkücü iseniz parti yönetimini ve Hasan Tunç beyi yanyana getirin gerçek ne ise ortaya çıkarınz<br>CEVAP: Değerli Okuyucumuz bu makaleyi yazmama neden olan Sayın Tunç'ın yazılı açıklamasıdır. Malatya Güncel Haberin siyasi haber katagorisinde bulabilirsiniz. (Murat Çelik)
Yorumcu
Cengizhan 17 Haziran 2011 - 23:08
Sayın Çelik eğer bir problem varsa teşkilat kendi içinde değerlendirmeli bunu internette yazarak MHP ye iyilik yapmıyorsunuz.Bu yazıyı okuyanlar MHP lilerin birbirine düştüğünü zannedecekler.Çok ağır bir eleştiri size asla katılmıyorum.<br>CEVAP: Değerli okuyucumuz Bizde aynı fikirdeydik, teşkilat sorunları dışarı yansıması hiç hoş olmadığı gibi sivil toplum kuruluşları aile yapısı gibidir AİLE MAHREMİYETİ olmalıdır. Yalnız benim yazdıklarım Prof. Dr. Hasan Tunç Beyin sorunları kamuoyuna taşıdıktan sonra kaleme alınmıştır. Bilginize. (Murat Çelik)
Yorumcu
muharrem 17 Haziran 2011 - 20:03
evet sayın editör geçin onları biz size mhple ilgili yani msabaşı haber değil takip ederek kaç haber yazdınız haaaa birde öyle her yorum istediğiniz cevabı yazmazsanız iyi olur bu sizin siteniz olur ama biz okuyoruz siz kafanıza göer yorum yapmayın.saygılar. <br>CEVAP: Haklısınız değerli okuycumuz tüm siyasi parti haberleri ajans haberleridir hiç bir siyasi partiyi takip edip haber yapmadık. abonesi olduğumuz ajanslardan bize servis edilan haberleri Sizlerle paylaştık. Makalelerime yazılan yorumlarda soru yöneltiliyorsa diğer yazarlarımızda da olduğu gibi cevap yazmak en doğal hakımmızdır. Saygılar (Murat Çelik)
Yorumcu
muharrem 17 Haziran 2011 - 18:54
sayın yazar ben kısa ve öz yazacam yaklaşık bir buçuk ay süren seçim atmosferini sitenizde haber olarak kaç kez mhp nin haberini yazdınız.şimdide ülkücü ve mhp yimi yorumluyorsun bir buçuk ay için de mhp yle ilgili kaç haber yayınladınız.saygılar. <br>CEVAP: Bunu öğrenmeniz çok basit. Arşivimizin arama motoruna MHP yazmanız yeterli olacaktır. Bilginize. (Editör)
Yorumcu
cengiz gürsu 17 Haziran 2011 - 16:34
SAYIN MURAT ÇELİK BU AÇIKLAMA SENİN HADDİNE DEĞİL. SEN KİM OLUYORSUN DA GENEL BAŞKANIMZIN MALATYAYA VEKİL OLARAK GÖNDERDİĞİ BİR ŞAHSI ÜLKÜCÜLÜK NOKTASINDA ELEŞTİRİYORSUN.. BU KRALDAN ÇOK KRALCI KESİLMENİZE ANLAMLANDIRAMIYORUM <br>CEVAP: Değerli Okuyucumuz yazıma söz konusu olan haberi okumayarak yalnızca makalemi okuduktan sonra yorumunuzu yazdığınızı tahmin ediyorum. Görüşünüze saygım var. (Murat Çelik)
Yorumcu
vahap çelik 17 Haziran 2011 - 11:55
Mhp de ne zaman paracı oldu hasan hocanın gitti heryerde para dile getirildi ülkücü dava hizmetten kimse bahsetmedi belde ilçe il teşkilatları sürekli para peşinde oldular Allah razı olsun sokaktaki ülkücü ve milliyetçi insanlardan onlarda olmasa oy alamazdı bu hareket ülkücülük şehitlerimizin adını tek tek bilmekle olmaz sayın il başkanı arif bey ve değerli yönetiminde kaç kişi biliyordur acaba sizin ülkücü anlaşınız sadece bu kadar.isterseniz bir sınav yapalım ülkücü hareketle ilgili ona göre oy versin insanlar ülkücülük 52 farza benzer say dersin insana sayamaz birçok kişi ama hayatında hergün uygular namaz kılarak insanlar hadi başka yerlerde aramayın hataları önce kendimizden başlayalım eyvallah.
Yorumcu
İhsan KALENDER 17 Haziran 2011 - 00:23
Bu HOCAYI kim atadı?..BAHÇELİ olamaz!.. Neden..?.. BAHÇELİ BU KADAR GAFİL OLAMAZ DA ONDAN..!.. KASETÇİLER OLABİLİR Mİ?. .OLA-BİLİR ELBET! BAHÇELİYİ KINAMAK CESARET VE FERASET İŞİDİR ÇÜNKÜ!. .Amma siz, işin kolayına kaçıyorsunuz. Cesaret edip ehl-i GAFLETİ eleştiremiyorsunuz. Çünkü sizin gücünüz AMELEYE yeter!
Yorumcu
Reis Salim Mersin 16 Haziran 2011 - 21:18
Murat abi söylediğiniz herşeye katılıyorum çok yerinde tesbitler yapmışsın Allah razı olsun Malatyamdaki alınan oy bana göre eyiye işaret diye düşünüyorum emeği geçen tüm Ülküdaşlarımdan Allah razı olsun vekil adayımızın yazılı açıklaması şahsen benimde hoşuma gitmedi sizinde belirtdiğiniz gibi ithal adaylara gerek yok kendi memleketimizde yaşayan sıkıntıları eyi bilen adayların gösterilmesi daha mantıklı her ne hikmetse her partide olduğu gibi MHP,de yukardan inme kontenjan uygulaması adet haline geldi umarım bundan sonra bu uygulamadan vaz geçerler Ülkücü kimliğin ne olduğunu bilmeyenlerle bilenleri aynı kefeye konursa olacağı bu .Hıdır adında biri bazen bu sitede yorum yazıyor ama anladığım kadarıyla içi dışı Ülkücü düşmanlığı ile kaplı beyefendi Rahmetli Muhsin başkan MHP ile ilgili böyle bir açıklaması yok afaki konuşuyor fitne füçürlük yapıyorsun sen git savunduğun ak deyip katran çıkan ülkeyi karış karış satan ve bölen hainleri baş tacı yapanlarınla haşır neşir ol sana ne MHP,nin adayı ve teşkilatı kendi işine bak tamammı HIDIR bey
Yorumcu
Vehbi 16 Haziran 2011 - 20:53
Murat Bey biraz agırca yazmışsın. Hasan Hocanın ne dediğini okumadım. Keşke dediğini de yazsaydın. MHP bir zamanlar Devlet Beyin de çalıştığı Gazi Üniversitesi sarmalından kurtulmadığı müddetçe bir adım ileri gidemez. Yazınızda anlaşılanlara göre hoca Malatyalılara kendisini keşfetmedikleri için bayağı sinirlenmiş. O bilmiyorki iktidar partisine istikrarın bozulmaması için oy verildi. Yoksa Türkiye Yunanistan ve İspanya gibi olacaktı. Bu millet gerçekten büyük bir millet. Hasan Hocanın şanssızığı bu konjonktürde aday olmasıdır. Yoksa Malatya MHP ye 2-3 vekil vermiş bir mübarek ilimizdir. Hayırlısı...<br>CEVAP: Değerli Okuyucumuz söz konusu açıklama syasi haber katagorisinde mevcuttur. Bilginize (Edtör)
Yorumcu
yeryüzündeki bütün ülkücüler 16 Haziran 2011 - 20:25
Malatya 1. Sıra MHP milletvekili adayı olan ve seçilemeyen Hasan Tunç&#8217;u, medyada yer alan seçim sonrası suçlayıcı sözlerinden dolayı şiddetle kınıyorum. Hasan Tunç&#8217;u mertliğe ve dürüstlüğe davet ediyorum. Hain ve münafıkların isimlerini açıklayıp mertçe davranmasını talep ediyorum. Bu cesareti gösteremeyecekse kendisini utancıyla baş başa bırakıyorum.
Yorumcu
SÖZDEDEĞİL ,ÖZDE ÜLKÜCÜ 16 Haziran 2011 - 19:45
SAYIM MURAT BEY BU ÜLKÜCÜLÜK İNANDIRICI OLMADI BU DEĞERLENDİRMEYİ SIRALAMANIN OLDUĞU ZAMAN YAPSAYDIN BİR ANLAMI OLURDU.ANLAMSIZ BİR GÜNDE BÖYLE BİR YAZIYI KALEME ALDIĞIN İÇİN SENDE OHOCANIN BAHSETTİĞİ PARAYLA KONUŞANLARDANMISIN DİYE İNSANIN AKLINA GELMİYOR DEĞİL.ÖZ OLALIM MURAT BEY ÖZ.
Yorumcu
murat 16 Haziran 2011 - 17:14
sayın hoca bu büyük davanın büyük partisi hertürlü büyük oyunlara rağmen seçimlerde başarı göstremiş ve barajı aşarak meçlise girmiştir keşke gider ayak sende malatya ya ve teşkilata zarar vermeden gidseydin be hoça sen ankarada yaşamına ve hayatına devam ederken miliyetci hareket partiside malatyada siyasetyapmaya ve yaşamaya devam edecek sn.hoca güzel insan arif yıldızı tanıyamamışsın tamam malatyayı bilmiyor ola bilirsin arifyıldız gibi bir beyefendiyi nasıl secim süresince tanıyamadınki böyle bir zarar verecek acıklama yapıpda insanları ve koca malatya teşkilatını zan altında bıraka bildin, ayıpeddin be hoca keşke bunları basın aracılığıyla tüm malatyaya deyilde sadece genel merkeze ve genel başkana bizzati söyleseydin rapor edseydin demekki senin gayen üzümyemek değiliş bağcıyı dövmekmiş anlaşıldı.
Yorumcu
ille de 16 Haziran 2011 - 16:44
Bence biraz fazla üstüne gidilmiş diye düşünüyorum,neden derseniz ben bu insanı tanımam bilmem ve benim gibi malatya da yaşayan bir sürü insan da yabancıdır bu şahsa ancak diyorum ki mhp il başkanınız öve öve bitiremiyordu hatta sadece il başkanı değil bir sürü insan prof.luğundan dolayı yere göğ sığdıramıyordu(kendini ülkücü sınıfına sokanlar da dahil olmak üzere).!Tunç u bu işe itenleri de biraz irdelemek gerek,malatya yı tanımıyor diyorsunuz,madem öyle siz de teşkilat olarak ağırlığınızı koysaydınız malatya da yıllarını mhp ye adamış insanlar vardı onlardan birini önerseydiniz.Ayrıca şunu da söylemeden geçemeyeceğim il başkanı yıldız ın da çok çalıştığı söylenemez,neyse geçmiş olsun,mhp sadece malatya da yapmadı bu yanlış tercihleri ayrıca,başka illerimizde de yanlış adaylar göstererek vekillikleri elinden kaptırdı,demekki sadece adayı iyi seçmek değil,il başkanını da iyi seçmek gerekiyor zira il başkanı çok önem taşıyor teşkilat açısından..Biz toplum olarak doğru insanı seçmekte hep yanlış yaparız ama sorgulamaya gelince fevkalade sorgularız,bu durumda MHP nin hiç vakit kaybetmeden kendini sorgulamaya alması ve yeniden inşa etmeye başlaması gerekir,bakın akp de birbirini tenkid eden,açık arayan bir kişi bulamazsınız ama diğer partiler sürekli kendi seçtikleri insanlarda açık aramakla meşguller,bence geçin kendi aranızda eleştirileri de il başkanlarınızın eksiklerini ve hatta genel başkanınızın eksiğini yanlışını araştırın sorgulamaları insanları incitmeden ve açık vermeden yapın...
Yorumcu
arslanbey 16 Haziran 2011 - 15:38
BURADA GÖRDÜĞÜM ORTAK NOKTAMIZ ÇOK ÜZÜLMÜŞ OLMAMIZ,NEDEN MALATYA ENAZINDA BİR MHP MİLETVEKİLİ ÇIKARMASIN.ÇIKANLAR ÇOMU VAZGEÇİLMEZDİ AMA HELAL OLSUN ADAMLAR HERŞEYLERİNİ ORTAYA KOYARAK ASINDAN Z SİNE CANLA BAŞLA ÇALIŞTILAR.BAZI ÜLKÜDAŞLAR YETERİNCE ÇALIŞILMADI DEMİŞLER EVET ÇALIŞILMADI HERKES OTURDUĞU YERDE ÇALIŞTI HASAN HOCADA ANCAK BU KADAR BAŞARILI OLABİLDİ.ÜLKÜCÜ ADAM KÜZMEZ ,ÜLKÜCÜ ADAM DAVASINA BAĞLIDIR,ÜLKÜCÜ ADAM BENLİK GÜTMEZ,ÜLKÜCÜ ADAM DAVASININ İDOLOJİSİNİN ÖNÜNE MADİYATI KOYMAZ,ÜLKÜCÜ ADAM ELİNİ TAŞIN ALTINA SOKAR HEP ADAYDA BEKLEMEZ ADAYIN KAYBI BİZLERİNDE KAYBI DEĞİLMİDİR.HEPİMİZ SONUCU GÖRÜNCE ÜZÜLMEDİKMİ ,ZORUMUZA GİTMEDİMİ GİTTİ.ZORUNA GİTMEYEN VARSA ONUN ÜLKÜCÜLÜĞÜ ŞÜPHELİDİR.HASAN HOCAYI MALATYA DEĞERLENDİREMEDİ DERKEN CANIMDAN ÇOK SEVDİĞİM MALATYAMA ASLA KÜÇÜMSEMEDE BULUNMADIM ARKADAŞIN BİRİ ÖYLE ANLAMIŞ YANLIŞ,AÇAYIM HASAN HOCA ANAYASA PROF..VE GENEL BAŞKAN YARDIMCISI OLMAYA ADAY BİR İSİMDİ BÖYLE BİR İNSANIN ŞEHRİMİZE VE ÜLKEMİZE ÖNEMLİ KATKILARI OLABİLİRDİ.NEDEN BİR MALATYALI MHP Lİ ANAYASA PROF.YENİ ANAYASAMIZIN YAZILMASINDA SÖZ SAHİBİ OLMASIN DEMEK İSTEDİM.EVET DARENDEDE ,AKÇADAĞDA,HEKİMHANDA,DOĞANŞEHİRDE DİĞER İLÇELERDE EN AZ OYU VERMİŞLER HOCA ÇALIŞTI KOŞTURDU AMA ŞEHİRDE PEK ÇALIŞILMADI TOPLU GEZMELER TOPLANTILAR PEK OLMADI HER ÖNÜNE GELEN PARA İSTEDİ.BUMUDUR ÜLKÜCÜLÜK KİMSE BUNLARI GÖRMÜYOR.BU KAYIP HEPİMİZİN İL YÖNETİMİNİN ,TÜM ADAYLARIN,BİZ ÜLKÜCÜLERİN BİRBİRİMİZİ KARALAMAYALIM ÜZMEYELİM KENETLENELİM (TAVŞANI YERLİSİ AVLARMIŞ)YADA (İYİ BİR KILAVUZA ,İZCİYE YOLGÖSTEREN YELİYLE AVLANAN) AR-GE BENCE ZAYIF.ARAÇLA ORAYA BURAYA GİTMEK YETMEZ.İNŞALLAH BİRDAHAKİNE AR-GE KONUSUNDA ÖNCEDEN HAZIR OLURUZ KİM NEREDE AĞILIKLI,NEREYE KİMİNLE KAÇ KEZ GİDİLMELİ,NEREDE NASIL KONUŞULMALI NEDEN BAHSEDİLMELİ,MALATYANIN İLÇE İLÇE,KÖY KÖY,MERKEZDE MAHALLE MAHALLE SORUNLARI BİLİMELİYDİ İNSANLAR NE BEKLİYOR NASIL YAKLAŞILMALI TESBİT EDİLMELİYDİ .BUNUN İÇİN ÖNCEDE TESBİTLER YAPILMIŞ OLMALIYDI.VARMIYDI SORUYORUM? BEN AİLEMDE İKİ ÜLKÜCÜ ŞEHİT VERMİŞ BİR İNSANIM AMCAM OĞLU VE CANIM KARDEŞİMİ ÜLKÜCÜLÜK İKİ DUDAK ARASINDA OLMAZ HAKIMI HELEL ETMİYORUM FELAN FİLAN YANLIŞ ASENA KARDEŞİM ÜLKÜDAŞLARIM HEP EL ELE DÜZELTELİM ELEŞTİRDİĞİMİZ YANLIŞA BİZLER DÜŞMEYELİM. gençlik sensin kudret sensin damarlarımda akan kan yediğim yemek;içtiğim su sensin elimdeki kalem ,beynimdeki düşünce 20 yaşında toprağa düşen şehit sensin bu toprağın gerçek evladı; MİLLİYETÇİDE ÜLKÜCÜDE SENSİN Bunu şehit olmuş ülkücü kardelim benim küçüğüm,şehit olmuş bir arkadaşı için yazmıştı paylaşmak istedim.Umarım biran önce kendimize döner gelecek için çalışırız kimseyi sogulamayız ALLAH ülkemi, ülküdaşlarımı ,vatan evletlerını,ailelerimizi korusun ALLAHA EMANET OLUN.SAYGILARIMLA.
Yorumcu
Fehmi Uz 16 Haziran 2011 - 13:11
Bundan sonra Murat Çelik namı da ülkücülükde yaşayacaktır.
Yorumcu
ülkücü 16 Haziran 2011 - 12:38
Başından beri Av.Arif YILDIZ liderliğinde, temiz siyaset anlayışı içinde yürütüldüğüne inandığım seçim kampanyasının sonucunda böylesi esef verici bir açıklamayla Sayın Hasan Tunç'un, neyin üzerini örtmek istediğini kendilerine sormak istiyorum. <br>1) Acaba vekil seçilseydi yine aynı açıklamayı yapar mıydı? <br>2)Acaba vekil seçilemeyince yasadığı hüsranı bir nebze olsun hafifletmek adına, genel merkezde yakın zamanda yapılacakl yeni yapılanmada yer alabilmek adına yapılmıs bir atraksiyon mu bu çirkin davranış modeli? <br>3)iftira boyutundaki sözleriyle samimi ve yüreklerini ortaya koymus insanların genel merkez tarafından gözden düşürülme çabasına ait bir plan olabilir mi? Böyleyse şayet genel merkez bu davranış karsısında sayın Tunç'a prim verir mi? <br>4)yoksaaa secim icin yapılan harcama bütcesinden kendini ayrı tutmak adına yapılmıs bir hareket <br>olabilir mi? <br> <br>Sayın Hasan Tunc, biz iman ediyoruz ki; Yeryüzünde BAKİ kalan tek yüz ALLAH'ın yüzüdür.sahte olan bütün yüzler yerlerde sürünecektir.Öyleyse 'Zalimler için yaşasın cehennem'....
Yorumcu
hıdır 16 Haziran 2011 - 11:43
Sn Çelik öyle bir abdest aldırmışsın ki ömrü billah unutamaz.Ağzına sağlık.Bişey söyleyeyim mi? Rahmetli Muhsin başkan MHP den ayrılırken Alemciler burda kalsın Nizamcılar bana yeter demişti.rahmetli o zamandan teşhisi koydu da bazıları işine geldiği için ordalar sanki bu aday da onlardan gibi.
Yorumcu
Mehmet Soner SÜKUT 16 Haziran 2011 - 11:27
SAYIN MURAT ÇELİK ABİMİZE TEŞEKÜR EDİYORUM GERÇEKTEN,GERÇEK ÜLKÜCÜLERİN GÖNLÜNDEN GEÇENLER KALEME DÖKÜLMÜŞ.
Yorumcu
ahmet 16 Haziran 2011 - 10:57
Malatya Fahri Yüksel i çok arar en güzel günler o zaman yaşandı Fahri başkandan sonra yanlış liste seçimleri malesef herkesi küstürdü Hasan hocayı da kınıyorum once kendi ilçesindeki aldığı oya baksın
Yorumcu
vefasız 16 Haziran 2011 - 09:55
Herşey bir tarafa ülkücü harekette bir kuralı hocaya hatırlatırım kol kırılır yen içinde kalırdı. Seçim kazanılabılırde kaybedılebılırde ama kazanıncada ve kaybedıncede adam gıbı davranmak lazım. Belki burda bidaha Hasan hoca olmayacak ama MHP sonsuza kadar varolacak. Peki onumuzdeki seçimlerde halktan ne diye oy isteyeceğiz. Halk demezmi munafıklara oy vermem. Hasan hoca eğer ülkücü ise böyle yapmamalıydı. Bugun malatya diyoki demekki seçilsede böyle kaçıp gidecekti. Teşkilat ihanet etmişsee Hasan bey DARENDE senin ilçen kaç oy alabildin adama sormazlarmı bunu....
Yorumcu
YILDIZIM 16 Haziran 2011 - 09:26
Murat bey yazınız güzel olmuş olması gerekenleri açıklamışsınız. Bazıların ne söylediğinin farkına varması gerekiyordu.Ülkücülüğün vazifesi ve hizmeti belirli bir an için değildir. Kendini bir Ülküye adayanlar, şahsiyetlerini ancak azim, irade ve sabırla bu yolun icabına göre terbiye eder ve hazırlarlar. Ülkücülüğün en güç tarafı da bu diye düşünüyorum bir anlık menfaat için hırslanıp ne dediğini bilmemezlik değildir. HAKSIZSAN BAŞARI GÖSTEREMEMİŞSEN EYVALLAH DEMESİNİ BİLMELİSİN...GEREKİRSE SUSMALISIN YANLIŞ BİŞEYE SEBEBİYET VERMEMEK İÇİN.
Yorumcu
Battal AYGÜN 16 Haziran 2011 - 08:52
Sayın Murat bey yapmış oldugunuz yorumunuzdan dolayı size teşekkür ederim,evet sayın hasan tunç beyin yaptıgı biz ülkücülere yakışmıyor ama bir nebzede haklılık payının oldugunu düşünüyorum hasan beyi malatyalı hemşerilerimize tanıtmada hata yaptıklarına inanıyorum ben şahsen bu davaya gönül vermiş biri olarak tanışma fırsatım olmadı daimada partimde ve ocakta bulunduğu halde özelliklede bir zamanlar ocak başkanlığı yaptıgım halde ben tanışamadım seçmeninde tanımadıgına inanıyorum çalışmadılar da?
Yorumcu
turan 16 Haziran 2011 - 08:01
yorumunuzu beyenmeyen bazı dostlarımız var görüldügü gibi.ama malatyalı hasan hocayı degerlendiremedi gibi bir ifadeyi kullanmakta malatyalı secmeni aşşagılamak degilmi bu tip yorumları malatyalı için yapacaklarına ankarada oturup malatyaya ocagı,partiyi ve ülküçü camiayı tanımayan aday gösterenlere tepki göstermelerini dilerdim. unutmasınlarki bu şehir partimize gecmişte neden 2 milletvekili vermiştir.bu irdelenirse gerekli cevap bulunur. saygılarımla.
Yorumcu
arslanbey 16 Haziran 2011 - 01:41
sayın murat çelik kardeşim yazdıklarında deli kanlı adam gibi bir ülkücü olduğunu anlıyorum ama hasan hocayı yakın tanıyan biri olarak bazı konularda yanlışa düştüğünü üzülerek görüyorum,evet çıkıp konuşmalıydı,belki öyle gitmemeliydi bazı görünmeyen gerçeklerde olabilir bence kendisiyle özel görüş belki yazdıklarının erken ve yanlış olduğunu anlarsın.hasan hoca delikanlı bir ülkücüdür ve özellikle ocağa çok önem verir.bunuda defalarca özel ortamlarda ağzında birebir duydum.bir ülkücü bir ülkücüye bu kadar haksız vurmamalı onun içinde geçerli,ben şahsen çok üzüldüm ağladımda çok zoruma gitti malatya bu olamaz dedim ama gerçek.yazılarını genelde okurum beğenirimde bu biraz acımasız olmuş takdir senin saygı duyarım.olmadı hoca kelimesinde bir küçümsemede var gibi bence tabi hasan hocamı tanıdığım için çok mutluyum kaliteli bir şahsiyetti bence malatya onu değerlendiremedi parti bizim partimiz ocak bizim ocağımız hasan hocada bizim ülkücü olan milletvekili adayımızdı .ben birşeyi çok merak ediyorum neden sıtmapınarı çevresinde bir seçim büromuz açılmadı,hasan hoca bilmiyorsa neden bilenlerimiz uyarmadı.bende malayaya ital adaylara karşıyım ama hasan hoca malatyalı.burada akrabalarıda mevcut .biz,elezığ,adıyaman vb. kökenlerde olan adaylara hiç ses etmiyoruz.sizi suçlamıyorum saygı duyuyorum.ben ocakta yetişmiş bir ülkücüyüm,en kızdığım söz ben eski ülkücüyüm cümlesidir buna hasan hocada çok kızardı ve tepkisini koyardı .ülkücü eskimez o eski olduğunu düşünenler hiç ülkücüde olmamıştır.sana vedalaşması iyi olurdu konusunda katılıyorum,diğerlerine değilonu tanımış olsaydınız şehitler,gaziler ,ülkücü şehitler ve aileleri konusunda fikirlerini ve yapmaya çalıştıklarını bilirdiniz saygılarımla.tüm malatyalı ülküdaşlarımın hepsini kutluyorum,selamlıyorum aLLAH HEPSİNDE RAZI OLSUN HERKES GÜCÜNCE ÇALIŞTI.
Yorumcu
DEli%DUMRUL 16 Haziran 2011 - 01:40
ağabeyim uzun zamandır Malatyada tek seni takip ederim hemen-hemen her yazını okumuşumdur. ama bu yazın bence olmadı nedenlerine gelince. <br>1- Malatya'ya ithal mebus istemediğini belirtmişsin (Rahmetli Özaldan sonra birazda Recai kutan bunların haricinde ki bunlarda senin kıstaslarına göre ithal konumdalar)bana bir tane yerli malı memleket sevdalısı, çalışan mebus söyleye bilirmisin. <br>2- Hasan Hocaya ulaşıpta söylemlerinden neyi kastettiğini sora bilecekken direk yargılama yapmışsın belkide senin göremediğin duyamadığın olaylar yaşanmıştır. bunları ilk ağızdan öğrenmek yerine halkın önüne atıyorsun hocayı. <br>3- bence hoca bir yana ağabeyim sana sormalı Malatyada takip edilen görüşleri dikkate alınan biri olarak seçim arifesinde sus-pus oldun bir hafta boyunca sandelye-kürsü mevzuları ekranda yer aldı hani medya halkın gözü kulağıydı neden bir hafta boyunca üç maymuna oynadın neden el-etek çektin şimdide çıkıyorsun belkide malatyanın hakkını kürsüde dile getirecek tek kişiyi yargılıyorsun olmadı Murat Çelik! şuan malatya bu şansı nasıl değerlendiremedi diye yazılar kaleme alacakken sanki birilerinin ayıbını örtüyorsun CİĞER PİS DEĞİLDİ! SİZLER YEMESİNİ BİLEMEDİNİZ.
Yorumcu
Aziz Ateş 16 Haziran 2011 - 00:58
Sayın Murat bey Allah sizden razı olsun. Bugün hasan tunç'un yazılı açıklamasını okuyunca nasıl ulaşırımda bir kaç şey söylerim diye içim içimi yiyordu. Ama sen içimizden ne geçiyorsa aynen yazmışsınız. Çok teşekkürlerimi sunuyorum. Herkes aday olabiliyor ama herkes kişilik sahibi olamıyor işte. (Diğer adaylarımızı tenzih ederim)
YAZARIN DİĞER YAZILARI
casino siteleri