Sahil Park
Doğa Veteriner Kliniği
SON DAKİKA
16:12 Tartıştığı kişiyi tabancayla yaralayan şahıs yaralandı16:11 Beylikdüzü Yakuplu Mahallesi’nde kaldırım üzerinde bir el bombası bulundu....16:11 TÜRK-İŞ Genel Başkanı Ergün Atalay: "Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nda işçi...16:10 Ferdi Tayfur’dan sevindirici haber: Sağlık durumu iyi16:08 Şişli’deki Torun Center’ın 42’inci katında çıkan alevler paniğe yol açtı16:08 HKÜ, “Beslenme Dostu ve Fiziksel Aktiviteyi Destekleyen İş Yeri” belgesi al...16:07 GAÜN’de kalite standardı eğitimi verildi16:06 Sakarya’da polisten yürekleri ısıtan hareket: Gördüğü gibi yardıma koştu16:04 Bağcılar’da aile içi şiddetin önlenmesi amacıyla iş birliği protokolü imzal...16:03 Büyükşehirden çölyak ve fenilketonüri hastalarına destek16:02 Sancaktepe Belediyesine enerji 50001 yönetim sistemi sertifikası verildi16:02 Bartın’da çatıdan düşen işçi öldü16:00 Günyüzü’nde bağımlılıkla mücadele hakkında bilgilendirme toplantısı yapıldı16:00 Ateşli silah ve bıçaklarla ilgili çalışmada 9 şüpheliye işlem yapıldı15:59 Yazdığı en özel şiirlerini Osmangazi’de okudu15:59 Şehzadeler Belediyesi parke taşı üretiminde hedef büyüttü15:59 AK Parti, Türkiye Adalet Akademisi’nin yapısını güçlendirecek kanun teklifi...15:57 Manisa’da otomobil Gördes Çayına uçtu: 3 yaralı15:56 Çiçek bahçesi değil karnabahar tarlası: Rengarenk karnabaharların hasadı ya...15:55 Gümüşhane Devlet Hastanesi’nde KBRN tatbikatı
Teknoloji 19 Aralık 2024 - 09:14 Yorum: 0

Gençlere AB’den dijital dönüşüm desteği

Yaşar Üniversitesi’nin paydaşı olduğu, Avrupa Birliği destekli DIGI-YOUTH 2.0 Projesi kapsamında gençler, dijital interaktif uygulama ve araçlarla tanışarak 25 oyun senaryosu tasarladı. Proje kapsamında 5 farklı dilde internet ortamında olu...

Gençlere AB’den dijital dönüşüm desteği

Yaşar Üniversitesi’nin paydaşı olduğu, Avrupa Birliği destekli DIGI-YOUTH 2.0 Projesi kapsamında gençler, dijital interaktif uygulama ve araçlarla tanışarak 25 oyun senaryosu tasarladı. Proje kapsamında 5 farklı dilde internet ortamında oluşturulan DIGI-YOUTH Ortak Çalışma Alanı sayesinde gençlik çalışanları, dünyanın farklı yerlerindeki meslektaşlarıyla fikir, bilgi ve deneyim paylaşımında bulunabilecek.
Türkiye’den Yaşar Üniversitesi, Yunanistan, Slovakya, Slovenya ve Bulgaristan’dan farklı üniversitelerin paydaşı olduğu DIGI-YOUTH Projesi’nin ilki başarıyla tamamlanmıştı. Yaşar Üniversitesi, Avrupa Birliği destekli DIGI-YOUTH 2.0 Projesi kapsamında ise “Dijital Gençlik Çalışmalarının Geleceğini Birlikte Şekillendirelim” etkinliğine ev sahipliği yaptı. Etkinlikte, gençlerin dijital beceriler kazanması için geliştirilen yenilikçi uygulamalar ve araçlar tanıtıldı. Katılımcılar, dijital kütüphanelerden simülasyon oyunlarına kadar pek çok interaktif uygulamayla tanıştı.
DIGI-YOUTH 2.0 Projesi, gençlere hem yerel hem uluslararası alanda dijital dönüşümü anlatmayı ve bu alanda geliştirmeyi hedefliyor. Proje boyunca teknolojinin öğrenme süreçlerine entegre edilerek geliştirilen dijital eğitim platformları, mentorluk programları ve simülasyon oyun tasarımı uygulamalarıyla gençler geleceğin dünyasına daha donanımlı ve hazırlıklı bir şekilde adım atıyor.

Gençlerle tasarlanan oyunlaştırılmış deneyim
Proje boyunca üretilen “DIGI-YOUTH Simülasyon Oyunu” kapsamında, beş farklı ülkeden gençlik çalışanlarının deneyimleri ışığında, 25 oyun senaryosu tasarlandı. Gençlerin sıklıkla karşılaştığı 25 farklı durumu simüle eden oyunlaştırılmış deneyimin yanı sıra simülasyon tasarlayıcı araç ile gençlere kendi oyunlarını tasarlayacakları bir alan yaratıldı.

Uluslararası DIGI-YOUTH ortak çalışma alanı
Tüm bu araçların yer aldığı ve proje kapsamında gençlik çalışanları için tasarlanan DIGI-YOUTH Ortak Çalışma Alanı (digi-youth.com) Türkçe, İngilizce, Slovence, Yunanca ve Bulgarca dillerinde hazırlandı. DIGI-YOUTH Ortak Çalışma Alanı’nda, gençlik çalışanlarının Avrupa başta olmak üzere dünyanın birçok yerinden meslektaşları ile iletişime geçebilecekleri; fikir, bilgi, deneyim ve etkinlik paylaşımı için etkileşimli bir alan yaratıldı. Aynı zamanda, DIGI-YOUTH Ortak Çalışma Alanı’nda dijital gençlik çalışmaları ve dijital medyanın kullanıldığı, emsal alınabilecek projelerden oluşan bir İyi Uygulama Örnekleri Haritası da yer alıyor.

Dijitalleşme ve oyunlaştırma
Projenin koordinatörlüğünü yürüten Yaşar Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Dr. Efthymia Staiou proje ile ilgili şunları söyledi: “Günümüzde gençlik çalışmaları gençlik hareketliliğiyle, küreselleşen dünyayı daha iyi anlamak ve kültürlerarası bir köprü kurmak için başat rol oynuyor. Aynı zamanda oyun ve oyunlaştırma, günümüzde farklı sektörlerde kullanılan faydalı bir yöntem. Gençlik çalışmalarının geleneksel yöntemlerin yanı sıra dijitalleşmeye ayak uydurarak nasıl daha geniş kitlelere ulaşabileceğini göstermek istedik. Pandemi öncesinde adımlarını attığımız projenin bugün bu noktaya ulaşması bizi mutlu ediyor. Gençliği geliştirmek ve güçlendirmek için attığımız her adım geleceğe bir fayda olarak yansıyacağına inanıyoruz.”

Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı
İHA İhlas Haber Ajansı tarafından geçilen tüm Haberler, bu bölümde Malatya Güncel Haber editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Girilen Haberler alanında yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardır.
HABERE YORUM KAT
UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderilen, yorumlar/yorumcuya aittir.
Hiç bir şekilde Malatyaguncel.com sorumlu değildir.
İHA tarafından geçilen tüm haberler, bu bölümde malatyaguncel.com editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans kanallarından geldiği şekliyle yer almaktadır. Bu alanda yer alan haberlerin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen İHA ajansıdır.
Malatya Haber
Malatya Haber
Malatya Haber
Malatya Güncel Haber
casino siteleri